نوار پرده جیب بافت

نوار پرده جیب بافت

نوار پرده جیب بافت

نوار پرده جیب بافت

نوار پرده جیب بافت

دستگاه نساجی نوار پرده جیب بافت یکی از دستگاه های دیگر زینوبافت است که برای تولید نوارهای پرده با جیب استفاده می شود. این دستگاه به طور عمده در صنعت پوشاک و تولید پرده ها استفاده می شود. نوارهای پرده یکی از نیاز های امروز در بیشتر طراحی منازل می باشد.

این ماشین قابلیت تولید نوار پرده دو نخ و چهار نخ را نیز دارد.

عملکرد این دستگاه به این صورت است که نخ‌های ریسمانی یا نخ‌های پلاستیکی از چندین مخزن نخ مجزا خارج می شوند. سپس این نخ‌ها از طریق سیستم نیرومندی و مکانیزم‌های دیگر به قالب مناسبی هدایت می شوند تا نوار پرده با جیب های دلخواه تولید شود.

دستگاه نساجی تولید نوار پرده یک دستگاه صنعتی است که بخشی از تجهیزات تولید پرده می‌باشد. این دستگاه ها برای تولید نوارهای مختلفی که در پرده ها برای زیبایی و تزئین استفاده می‌شوند، استفاده می‌شوند. این دستگاه ها معمولاً دارای قابلیت تنظیم سرعت و عرض نوار تولید شده هستند و با استفاده از آن‌ها می‌توان نوارهای مختلفی با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید کرد. معمولا پرده ها نیاز هر خانه محسوب می شوند و استفاده از نوار پرده بسیار ضروری می باشد.

نوار پرده جیب بافت معمولاً دارای یک یا چند جیب بزرگ در بالای آن است که به راحتی می توان پرده را از طریق آن برچسب زد و به دکوراسیون مناسب منزل یا محیط تجاری نصب کرد. این نوع نوار پرده معمولاً برای استفاده در پنجره ها و درب های اسلایدی بزرگ استفاده می شود. مصرف محصولات این دستگاه ها در حوزه ی دیزاین های منازل و هتل ها بسیار گسترده می باشد. جهت دریافت قیمت دستگاه ها با شرکت تماس بگیرید.

مشاهده
نواربافی مکانیکی

نوار پرده دو نخ و چهار نخ

دستگاه نساجی نوار پرده همچنین شامل دو نوع  دو نخ و چهار نخ می باشد که برای تولید نوارهای پرده با استفاده از دونخ و چهار نخ  استفاده می‌شود. این دستگاه  به صورت همزمان و هماهنگ با یکدیگر کار می‌کنند و نوار پرده‌های مختلف را تولید می‌کنند. این دستگاه به عنوان یک ابزار حرفه‌ای برای تولید نوارهای پرده با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع استفاده می‌شود و در صنایع تولید پرده و تزئینات داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از دستگاه نساجی نوار پرده جیب بافت به عنوان یک روش تولید صنعتی، کیفیت و دقت بالایی در تولید نوارهای پرده فراهم می کند. همچنین، این دستگاه قابلیت تنوع بالا در طراحی و الگوگذاری نوارهای پرده را فراهم می کند که یکی از مزیت های این دستگاه محسوب می شود, به طوری که می توان آنها را با الگوها و طرح‌های مختلفی تولید کرد.و در طراحی و دیزاین دکوراسیون خانه ها بسیار پرکاربرد است.

با استفاده از دستگاه نساجی نوار پرده جیب بافت، تولیدکنندگان می توانند به صورت انبوه و سریع نوارهای پرده با کیفیت بالا را تولید کنند، که این امر می تواند به افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها منجر شود.دستگاه تولید نوار پرده قابلیت بالایی برای تولید در روز را به شما می دهد.

دستگاه نوار پرده جیب بافت در دو نوع کارکرده و صفر در مجموعه زینو به فروش می رسد . همچنین ماشین آلات کارکرده با نصف هزینه ماشین آلات صفر موجود می باشند . تمامی لوازم جانبی این نوع بافت داخل مجموعه تولید و به فروش می رسد . به ظاهر این نوار با جیب هایی برای گیره پرده و قیطان برای چین  پرده تولیدش سخت بنظر می رسد.  در واقع از بافت T1 تافته می شود. که ساده ترین مکانیزم بافت است، که از نمره چینی Z4 داخل دستگاه استفاده می شود .

مشاهده
نواربافی ژاکارد (کامپیوتری)

این دستگاه نساجی بصورت دست دوم نیز بفروش می رسد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کسب و کار پوشاک به طور مداوم در حال پیشرفت است . با ماشین آلات و ابزار مناسب نساجی، کاری عالی ارایه و انتظارات مشتریان خود را برآورده می کند. سرمایه گذاری در ماشین آلات نساجی به مزایایی مانند حذف ریسک، بهبود سودآوری و افزایش راندمان تولید تبدیل می شود. همچنین با تولید محصولات نساجی متنوع، در بازار رقابت از سایر رقبا، با توجه به قیمت مناسب این ماشین آلات  پیشی بگیرید.

شرکت زینوبافت  اولین و بزرگترین واردکننده ی انواع دستگاه نساجی – کشبافی و نوار بافی – دستگاه سوزنی – دستگاه شیطانکی و قیطان بافی – دستگاه ژاکارد کامپیوتری و و دستگاه بند کفش و بند ساک …از کشورهای مختلف می باشد.

مزیت انتخاب زینو‌بافت این است در کمترین زمان دستگاه راه اندازی می شود و شروع به تولید محصول می کنید. به ما اعتماد کنید و جهت دریافت مشاوره و اطلاعات کامل دستگاه ها با ما تماس بگیرید.

به کسب و کار صنعتی متفاوت فکر کنید.

زینوبافت

اشتراک گذاری در : 

 برای راه اندازی خط تولید و رونق کسب و کارتان به زینو بافت اطمینان کنید.

 

ساعات پاسخگویی

8:00 الی 20:00
روزهای شنبه تا پنجشنبه

آدرس: تهران.اسلامشهر.خیابان کاشانی.شهرک صنعتی چیچکلو

ایمیل : info@zinobaft.ir

مجموعه زینو تحت نظارت فنی جناب مهندس مهرداد اصغری، فروشنده ماشین آلات نساجی ، کامپیوتری ، سوزنی ، نواربافی ژاکارد ، کش زینتی ، نوار صندل ، نوار تشک خواب ، سربند زن ، توپ کن ، آهار ، تکمیل و رنگ رزی ، نوار مبلی ، دستگاه های چله پیچی ، قرقره پرکن ، ساخت دستگاه ها و قطعات یدکی ناموجود در بازار، نواربافی مکانیکی ، بافت قیطان ، بند کفش ، نوار پرده ، کش ماسک ، نوار های پوشاک ، نوار های ایمنی آتش نشانی و کوهنوردی ، تسمه های حمل بار ، کش بافی و کش های طرح دار و حروف دار می باشد.