تولید بند کتونی

تولید بند کتونی

تولید بند کتونی

تولید بند کتونی

تولید بند کتونی

در این قسمت از سایت زینو بافت قصد داریم تا مراحل تولید بند کتونی را بررسی نموده و در ادامه به معرفی دستگاه تولید بند کفش میپردازیم.

دستگاه کلاف کن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بند کفش زینوبافت به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های ماشین‌آلات نساجی، برای خرید توصیه می‌شود. این دستگاه، به شما کمک می‌کند تا در کسب و کار خود موفق باشید. رشته‌های بند کفش به طول چند هزار متر توسط این دستگاه تولید می‌شود. سپس، ماشین با کلاف کردن سایزهای متغیر بند کفش از 40 سانتی‌متر تا 60 سانتی‌متر، دسته‌های مرتبی از بندها را تولید می‌کند. آنها را شمارش می‌کند و سپس به مرحله پرس نوک بند انتقال می‌دهد. همه این مراحل را در مجموعه زینوبافت به مشتری آموزش می‌دهیم.

تولید بند کفش (قیطان.تخت.بالشتک و قیطان)

در صنعت کفش و لباس، دستگاه نساجی نقشی حیاتی ایفا می‌کند. این ابزار مهم به تولید بندهای کفش و ساک با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع کمک می‌کند و در نهایت به تولید محصولات با کیفیت و جذابیت بصری می‌انجامد.

علاوه بر تولید بند کفش، این دستگاه در تولید بندهای ساک نیز کاربرد دارد و تمام مراحل تولید بندهای ساک را انجام می‌دهد. بندهای ساک تولید‌شده به‌صورت زیبا و متنوع هستند.

به‌طور کلی، هر محصولی که نیاز به بند و قیطان داشته باشد می‌تواند توسط این دستگاه تولید شود. اما محصولات اصلی این دستگاه، بندهای کفش و ساک هستند.

در انتخاب یک دستگاه نساجی برای تولید بند کفش، چند عامل مهم باید در نظر گرفته شود:

  1. تنوع دستگاه‌ها: بازار انواع مختلفی از دستگاه‌های نساجی را برای تولید بند کفش ارائه می‌کند، از دستگاه‌های تک رنگ تا چند رنگ و از دستگاه‌های بافت تکنیکال تا سایر مدل‌ها. بررسی ویژگی‌های هر یک و انتخاب دستگاه متناسب با نیازهای تولیدی ضروری است.
  2. ظرفیت و راندمان: سرعت و کارایی دستگاه انتخابی باید با حجم تولید مورد نظر شما همخوانی داشته باشد. این امر به شما اطمینان می‌دهد که دستگاه انتخابی قادر به پاسخگویی به نیازهای تولیدی شما خواهد بود.
  3. قابلیت تنظیم: امکان تنظیم پارامترهای مختلف مانند سرعت، طول بند، ضخامت و غیره بسیار مهم است تا بتوانید محصول مطلوب خود را تولید کنید.
  4. کیفیت بافت: دستگاه باید قادر به تولید بندهای با کیفیت و مقاوم باشد تا محصول نهایی از استحکام و دوام لازم برخوردار باشد.
  5. مدیریت هزینه‌ها: هزینه‌های خرید، نصب، نگهداری و تعمیرات دستگاه باید در نظر گرفته شوند تا بتوان هزینه‌های تولید را به طور موثری مدیریت کرد.
  6. خدمات پس از فروش: اطمینان از ارائه خدمات پس از فروش مناسب توسط شرکت فروشنده بسیار حائز اهمیت است تا در صورت بروز مشکل یا نیاز به تعمیرات، پشتیبانی لازم فراهم گردد.

با در نظر گرفتن این عوامل، می‌توان یک دستگاه نساجی مناسب و متناسب با نیازهای تولید بند کفش را انتخاب و به بهبود کیفیت و راندمان فرآیند تولید کمک کرد.

تولید بند کتونی

استفاده از مواد مختلف در تولید بندهای کفش

در گذشته، بندهای کفش سنتی از چرم، پنبه، جوت، کنف و سایر مواد مورد استفاده در ساخت طناب تهیه می‌شدند. اما امروزه، بندهای کفش مدرن معمولاً از الیاف مصنوعی متنوعی ساخته می‌شوند که نسبت به الیاف طبیعی لغزنده‌تر هستند و در نتیجه، پایداری کمتری دارند.

از طرف دیگر، بندهای مصنوعی صاف و هموار، ظاهری ملایم‌تر دارند، اصطکاک کمتری ایجاد می‌کنند و در برابر رطوبت نیز مقاوم‌تر هستند. برای مثال، الیاف تخصصی مانند نومکس (Nomex) که در برابر آتش مقاوم هستند، در تولید چکمه‌های ایمنی آتش‌نشانان استفاده می‌شوند.

ماشین‌های قیطان‌بافی با سرعت بالا مانند Yitai برای تولید انواع طناب‌های کشسان و غیرکشسان، بند کفش و موارد مشابه استفاده می‌شوند. این دستگاه‌ها دارای 2، 4، 6، 8 سر با تعداد مختلفی دوک (8، 9، 12، 13، 16، 17، 21، 24، 32، 40 و غیره) هستند. همچنین سه اندازه بوبین 48*140 میلی‌متر، 70*210 میلی‌متر نیز در دسترس هستند.

مراحل تولید بند کتونی

  1. مرحله آماده سازی نخ:
    در مرحله اول از تولید بند کتونی، از دستگاه چله پیچ برای پیچیدن و آماده سازی نخ‌های مورد نیاز بر روی رافینگ و قرقره استفاده می‌شود.
  2. در مرحله دوم، برای بافت و تولید بند کفش از دستگاه بافندگی استفاده می‌گردد.
  3. مرحله نوک زنی بند کفش:
    در آخرین مرحله، برای ایجاد نوک در انتهای بند کفش، از دستگاه نوک‌زنی استفاده می‌شود.

این فرآیند چندمرحله‌ای به منظور تولید بند کفش با کیفیت بالا و ویژگی‌های مطلوب انجام می‌شود. هر مرحله، گام مهمی در تکمیل محصول نهایی محسوب می‌گردد.

به کسب و کار صنعتی متفاوت فکر کنید.

زینوبافت

اشتراک گذاری در : 

 برای راه اندازی خط تولید و رونق کسب و کارتان به زینو بافت اطمینان کنید.

 

ساعات پاسخگویی

8:00 الی 20:00
روزهای شنبه تا پنجشنبه

آدرس: تهران.اسلامشهر.خیابان کاشانی.شهرک صنعتی چیچکلو

ایمیل : info@zinobaft.ir

مجموعه زینو تحت نظارت فنی جناب مهندس مهرداد اصغری، فروشنده ماشین آلات نساجی ، کامپیوتری ، سوزنی ، نواربافی ژاکارد ، کش زینتی ، نوار صندل ، نوار تشک خواب ، سربند زن ، توپ کن ، آهار ، تکمیل و رنگ رزی ، نوار مبلی ، دستگاه های چله پیچی ، قرقره پرکن ، ساخت دستگاه ها و قطعات یدکی ناموجود در بازار، نواربافی مکانیکی ، بافت قیطان ، بند کفش ، نوار پرده ، کش ماسک ، نوار های پوشاک ، نوار های ایمنی آتش نشانی و کوهنوردی ، تسمه های حمل بار ، کش بافی و کش های طرح دار و حروف دار می باشد.